Kurtlar Vadisi Pusu Akif Gerçekte Kimdir

ali buhara mete kim ali buhara mete kimdir  kurtlar vadisi pusu akif kim, kurtlar vadisi pusu akif kimdir kvp akif kim kimi oynuyor temsil ediyor

Kurtlar Vadisi Pusu Akif Gerçekte Kimdir
Kurtlar vadisi pusu dizisine giriş yapan kgt elemanlarının en dikkat çeken ve önplana çıkan ismi akif oldu. Kgt elemanları lideri seçilen akifin gerçek hayattaki ismi ise Ali Buhara Mete dir. Kısa sürede izleyicinin hafızasına kazınan bu karekter gerçekte varmıdır yoksa hayal ürünümüdür? 
SİZCE AKİF GERÇEKTE KİMİ CANLANDIRIYOR?

25 yorum yapılmış...:

Adsız dedi ki...

Ben akif karekterinin kurtlar vadisine bilerek girdiğini düşünüyorum yani böyle biri olabilir yoksa neden bukadar önplana çıkarsınlar

Unknown dedi ki...

Ben sen çok sviyorm
Seni haeransem

Adsız dedi ki...

yakışıklılığa bak yasinler seniiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

olması gereken yerde olmalı bence..... sanki aşık oldum ben....

Adsız dedi ki...

Maşallah!Yorumlara bak!"Karakterin,gerçek hayatta karşılığı var mı?" Diye soruluyor.Dizideki oyuncudan öteye geçebilen yok.AYNURA'yı sorsalardı demek ki,evlenme teklif eden bile olurdu.

Adsız dedi ki...

akif (ali buhara mete) ölen senarist in oğlu olmasa
bukadar üzerinne düşülmez ama rolunün hakkını veriyor.bence mematinin yerini alailir

Adsız dedi ki...

akıf son bolumlerde yoğun karakter basısı altında
eizmeden yükü hafifletilen Ali Buhara METE dir. flimde hicbir oyuncunun beceremedigi ask veya romatizm sahnelerindeki kabalığı ile Memati olabilir

Adsız dedi ki...

ayyyyyyyy çok tatlı yaa bencede mematinin yerini alır yani hem çok başarılı hemde çok yakışıklı ayrıca aynuraylada çok yakışıolar

Adsız dedi ki...

çok yakışıklı yaa . aynuraylada çok yakışıyorlar umarım sevgili olurlar

Adsız dedi ki...

hakan fidan.

Adsız dedi ki...

Büyük ihtimal Hakan Fidan ı canlandırıyor.

Adsız dedi ki...

kimse kim ama akifi cok begeniyoru cok yakısıklı öyle bi sevgilim olsun isterim aynuranın yerınde olmak isterdim bastan asağa kadar karizma adam sadece onun icin kurtlar vadisi pusuyu kacırmıyorum

Adsız dedi ki...

ben hakkarili cemre hakkatten çok karizmatik ya çokta çekici valla of be akif en sonunda beni bu filme çektin nediyim sana tu delalamını tu gele delalı heval tu cergimını

Adsız dedi ki...

Akif yuzunden diziye bakmak istemiyorum.

Adsız dedi ki...

Tabikide hakan fidan

Adsız dedi ki...

hakan fidan ne alaka hakan fidan istihbarat müsteşarı akif kgt başkanı orhanda istihbarat müstaşarıydı zaten kurtlar vadisi bozdu tır olayı ve hakan fidana baskın olayında saçmaladılar gerçekçi olmasını istiyorlarsa düzgün yapsınlar filmde istihbarat müsteşarı orhandı ona baskın yapmaları gerekirken akife yaptılar bide akif şamil talha vb. bu adamlar özel yetiştirilmiş adamlar gerçekte varsalar bile bilemeyiz filmin bi bölümünde söylemişlerdi bizim ismimiz devlette kayıtlı değil kimliğimiz yok diye lütfen saçmalamayın

Adsız dedi ki...

kurtlar vadisini sallayan polat değil akif o yüzden polatı veya başkasını büyütmeyin. birde dizide tek akif oynasa yeter

Adsız dedi ki...

Akifin şimdilik kimi canlandırdığını bilmiyoruz ama kgt yani mit'te Polat'ın yani Hakan Fidan'ın (Abdullah Çatlı (Ali Handan) öldü gösterilip yüz ve çeşitli ameliyatlar olmuştur.) özel yetiştirilmiş mit ajanlarının başındaki isimdir. Yeni olduğundan isim henüz gizli tutuluyor...

Adsız dedi ki...

Vallahi ben cikaramadim. Hakan Fidan diyenler var. Yok daha neler. Hakan Fida nere, Akif nere.

Adsız dedi ki...

Akif abimin diziye girmesi güzel oldu ya ailedede ünü arttı eniştemin kardeşi

Adsız dedi ki...

Akif çok özel yetiştirilmiş gizli bir adamdır.Onun gerçekte kim olduğunu billmemiz imkansız.

Adsız dedi ki...

TIR lara operasyon yapilan bölümde Hakan Fidan'i canlandiriyordu. Ama sadece o bölüm icin gecerliydi. Aksi taktirde cikaramadim kimi canlandirdigini.

Adsız dedi ki...

Bence akif bi tane bi bi bitane bi ama o aynura yokmu iyyyyy akif neresini seviyosa o kizin akif seni ellermi aldi yaaaaaa

Unknown dedi ki...

Sizin gozunuzu dikeyim akif mi yakisikli

Adsız dedi ki...

Ulan Akif tipsiz olmasına rağmen bu rol neden verildi diye araştırayım dedim. Yorumlara bak, aşırı yakışıklı falan filan. Aynı Akif mi bu acaba 😀😀😀

Yorum Gönder

Yorumlama Biçimi Olarak (ANONİM) Şıkkını İşaretleyin ve daha sonra (YAYINLA) butonuna basın..