kurtlar vadisi pusu eşref bey kvp eşref kvp eşref bey  barbaros binicioğlu kimdir Barbaros Binicioğlu kimdir kimi oynuyor temsil ediyor
Kurtlar Vadisi Pusu Eşref Bey Gerçekte Kimdir
 Kurtlar Vadisindeki ' Eşref Bey' rolüyle büyük beğeni toplayan Yalova eski Belediye Başkanı Barbaros Binicioğlu'nun dizide kimi canlandırdığı merak konusu.
Sizce Eşref Bey Gerçekte Kimdir?

Kurtlar Vadisi Pusu Eşref Bey Gerçekte Kimdir

  • Görüntülenme:
  • YORUMLAMA BİÇİMİ OLARAK ANONİM ŞIKKINI İŞARETLEYİNİZ
  • Share

    12 yorum yapılmış...:

    1. Adsız3.10.12

      eşref bey gerçek hayatta herkes olabilir

      YanıtlaSil
    2. Adsız7.10.12

      Kurtlar vadisi pusuda oynayan eşref beyin Yalova eski Belediye Başkanı Barbaros Binicioğlu olduğuna çok şaşırdım. Gerçekte kim acaba

      YanıtlaSil
    3. Adsız21.12.12

      eşref bey sedat laçiner olabilir dersem acaba peşime düşerlermi düşebilirler o yüzden o dur demiyorum

      YanıtlaSil
    4. Adsız5.2.13

      Eşref Bitlis olabilir.

      YanıtlaSil
    5. emniyet eski istihbarat başkanı bülent orakoğlu'dur isteyen googleden bakabilir ,

      YanıtlaSil
    6. Adsız13.10.13

      Eşref Bey, gerçek hayatta Sedat Laçiner'dir.

      YanıtlaSil
    7. Adsız26.11.13

      çatlatmayın insanı

      YanıtlaSil
    8. Adsız26.11.13

      benim ya

      YanıtlaSil
    9. Adsız7.1.14

      kuşçu eşref

      YanıtlaSil
    10. Adsız11.1.14

      bülent orakoğlu

      YanıtlaSil
    11. Adsız11.5.14

      siz eşref beyi bırakın da talha çok yakışıklı

      YanıtlaSil
    12. Adsız11.5.14

      yorumları okudum bazı arkadaşlar bülent orakoğlu ve sedat laçiner demiş ben googleden baktım ilgisi yok ahmet tevfik yapıcıya benziyor ama o olmayabilir de

      YanıtlaSil

    Yorumlama Biçimi Olarak (ANONİM) Şıkkını İşaretleyebilirsiniz..

     
    Copyright © kim kimdir kimi temsil ediyor canlandırıyor oynuyor video | köstebek tv