Kgt Eleman Alımı Yapılıyor

Bu bir anket niteliğindedir..
 Kgt istihbarat teşkilatı eleman arıyor deseler kim bu teşkilata gözünü dahi kırpmadan katılırdı? Kim annesini, babasını, kardeşini, en sevdiklerini, alışkanlıklarını, geçmişini, kısacası herşeyini arkasında bırakmayı göze alarak bu oluşuma evet derdi? 
SEN NE DERDİN?

12 yorum yapılmış...:

Adsız dedi ki...

Ben canımı bile veririm bu kutsal görev için
adım hakan

Adsız dedi ki...

ben girmem çünkü çok uykusuz kalırım görev yapamam pek kusura bakmasınlar başkasını seçsinler

Adsız dedi ki...

BEN BAYRAĞIM İÇİN VATANIM İÇİN TOPRAĞIM İÇİN EVET DERDİM MASUMUN TEK TELİNE DÜNYAYI KURBAN EDERİM

Adsız dedi ki...

Boyle bir gorev icin herseyden vaz gecmeye raziyim bayragim vatanin icin herseye raziyim.

Adsız dedi ki...

ailemi bir daha göremiyceğim için üzülürdüm ama hiç düşünmeden evet derdim vatanıma hizmet ettiğimi bildikten sonra paranın pulun ne önemi var adım Tuncay Allah için vatan için can veren ölmez........

Unknown dedi ki...

Evet desem ne değişicek...

Unknown dedi ki...

Evet desem ne değişicek...

Adsız dedi ki...

eger islam devleti olsaydı ben canımı verirdim

Adsız dedi ki...

her koşulda verirdim ülkem için

Adsız dedi ki...

Bu ülkede kimler arkasına kimleri bırakmadı ki biz bırakmayalım ?

Adsız dedi ki...

Ülkem için canımı veririm. Başaramazsak bizden sonrakiler,onlarda başaramazlarsa onlardan sonrakiler.

Unknown dedi ki...

HERTÜRLÜ HERŞEYİ GÖZE ALARAK GİRERİM YETERKİ ÇAĞIRSINLAR NAMUSSUZ ŞEREFSİZ OLAYIMKİ GİTMEZSEM

Yorum Gönder

Yorumlama Biçimi Olarak (ANONİM) Şıkkını İşaretleyin ve daha sonra (YAYINLA) butonuna basın..