muharrem ince taciz mesajları iddaası




CHP Grup Başkanvekili ve Yalova Milletvekili Muharrem İnce tarafından taciz edildiği iddia edilen Fatma Büyükkömürcü suskunluğunu bozdu.

Beyaz TV'de konuşan Fatma Büyükkömürcü 2008 yılında tanıştığı Muharrem İnce hakkında çok çarpıcı iddialar da bulundu.

CHP Kadın Kolları'nda görev yaptığını ve Muharrem İnce ile 2008′de tanıştığını belirten Fatma B., İnce aleyhine açtığı taciz davasının ayrıntılarını anlattı.

İşte Büyükkömürcü'nün açıklamalarından satır başlıkları:

MİLLETVEKİLİNE YAKIŞMAYAN HAREKETLER!

Bir milletvekiline yakışmayan hareketlerde bulundu. Susmayı bilmeyen bir insan var karşımda. Muharrem İnce ile Meclis'te tanıştık. Bizi gayet iyi karşıladı. Başta herşey normaldi. Bana bir kaç kez bir sıkıntı var mı? diye sordu. Bana bir bayram mesajı gönderdi. Arayıp sorun var mı? Diye sordu. İlk mesajları böyleydi. Beni tacizin dışında aşağıladı da. Aileme hakaret etti. Artık gerekeni yargı verecek.

ŞEYLER(?) GİBİ İÇTİM, ATLA BİR TAKSİYE GEL!

Beni aradı "Şeyler gibi içtim atla bir taksiye gel" dedi, adres verdi. Alkollü olduğunu düşünerek yüzüne kapattım. Sanki elinin altındayım. Kendisiyle kesinlikle duygusal bir ilişkim yoktu. Evinin adresini verdi ben kendisini ikaz ettim. Sen kimsin ki senden özür dileyeyim dedi.

BU KONUDA ÇOK MAĞDURUM

'Fatma hanım AK Parti'nin oyuncağıdır' diyenleri şiddetle kınıyorum. Atatürkçü Düşünce Derneği'nde üyeliğim var. Ben hakkımı aryorum. Ben hakkımı arıyprum bu en doğal hakkım. İkaz ediyorum olmuyor. Özür dile diyorum benden 550 tane var diyor. Bu davayı 3 sene boyunca sürdürdüm. Gerçekten bu konuda çok mağdurum. Bu saatten sonra rant sağlayacağım hiçbir şey yok. Ankara'nın en gözde semtinde oturuyorum.

PARTİ YANDIŞLIĞI BANA YAKIŞMAZ

Ben çocuğuma memleketin bu halini anlatıyorum. Güçlünün güçsüzü ezdiğini söylüyorum. Anneme küfür etti, ne yapsaydım şikayet etmese miydim. Avukat Şenol Özer, Muharrem İnce'den ofisinde benim adıma 100 bin TL para istedi. Ben işi hukuk yoluyla çözmek istedim. Avukat Şenol Özer telefondaki mesajları sildi. Şenol Özer'in tek derdi ikisinin arasında para almaktı.

Bir partinin yandaşlığı bana yakışmaz. Bülent Arınç'ın söylediği sözler kendisine hiç yakışmadı. Ben madem yandaşım benim dosyam neden 2 sene boyunca Nadi Türkaslan'ın masasında bekledi. Türkaslan bu olayın savcısı.

BENİ ÇOK MU APTAL GÖRDÜ?

Beni çok mu aptal gördü de o saatlerde mesaj çekti hala bunu düşünüyorum. Ben bunu hak ettim mi? Avukat Haluk Pekşen, bu davadan vazgeçmemi söyledi. Hesabıma 4 bin lira yatırdı. Bunların da belgeleri var. Hukuk savaşını sürdüreceğim. Eğer suçlu bulunursam özür dileyeceğim. Şantaj yapıyorsam eğer; neden 12 bin 500 lira isteyeyim? Beni rahat bıraksınlar. Hukuk mücadelemi sürdüreceğim. Muharrem İnce'nin çektiği mesajlar var, savcıya teslim ettik.

NORMAL BİR İNSAN O MESAJLARI ATMAZ

Muharrem İnce bu mesajları gönderdiğinde çok alkollüydü. O mesajları normal bir insan atamaz. Muharrem İnce'nin evli bir bayanla birlikte olduğunu duyduk. Muharrem İnce'nin adı 3-5 ayda bir bu tğr olaylarla gündeme geliyor. Daha önce de evli bir bayanla benzer bir olay yaşadı. Beni Muharrem İnce'nin taciz ettiği Etlik'teki evli bir başka kadın aradı, bana 13 tane mesaj attı dedi.


muharrem ince taciz mesajları, muharrem ince taciz mesaj, muharrem ince taciz mesajı, muharrem ince taciz davası, muharrem ince taciz olayı, muharrem ince tacizi, muharrem ince taciz etti,

0 yorum yapılmış...:

Yorum Gönder

Yorumlama Biçimi Olarak (ANONİM) Şıkkını İşaretleyin ve daha sonra (YAYINLA) butonuna basın..